badadoo



sitter i sängen med min laptop och ska försöka skriva ett vettigt blogginläg nu haha :) Dagen har väl varit helt OK, ska inte klaga det är ju måndag. Hade en jäkla sovmorgon trots att jag sov typ hela dagen igår :P Tog en timmes sovmorgon på morgonen för att jag skulle ut och springa men så blev de icke, typ över lat ! Låg kvar i sängen och sov istället, när jag väl vakna och hade fixat mig typ halvvägs så hittade jag en räkning jag ej betalt :/ PANIK, saken blev inte bättre när jag inte hittade min dosa. Vände upp och ner på hela rummet innan jag hittade den och kunde betala den jädrans räkningen, ännu fattigare blev man! Tänkte ta cykeln till jobb men när jag gick ner och skulle låsa upp cykeln hade jag inte rätt nykel, hallå lixom? Kunde dagen börjat bättre :S .. Fick ta bussen till jobb med ipoden i öronen, skönt! På tal om ipod så vill jag ha min telefon har väntat i snart tre veckor.. VILL HA! Jag hoppas verkligen att den kommer denna vecka.

Det blev några timmar på jobb, ganska segt inte så mycket att göra. Så det blev en runda runt stan med min kollegs, vi gjorde lite ärenden och kollad på kläder, fan att man inte var rik alltså :( Så mycket man vill ha! Shit jag är shopping addicted, men de va väl inte nytt tror jag? *Köpte en massa färsk frukt på torget med sjukt gott .. så de satt man och mumsa på inne på salongen medans man satt och löste sudoko.. Senare på eftermiddagen kom min kusin och vi satt en stund på salongen innan vi skulle dra eftersom att vi skulle på peronalmöte på Mcdonalds, och för er som inte vet så jobbar jag extra på mcd då och då. Vi promenerade ner mot triangeln dör vi först skulle handla ett nyy örhänge till mig och sen Till smarteyes. Jag måste ju skaffa glasögon och där inne hittade jag två snygga oar som jag förmodligen ska köpa. Sen blev det bussen till mobilia där mötet skulle vara.
Det bjöds på maränswiss på mötet men jag som ska leka  yttig åt ju såklart inte det, jävla unge typ.. Nej men efter mötet blev jag och min kusin hemkörda av Emma och jag skulle ut och ta en löpningsrunda. Det var riktigt skönt och mådde sjukt bra efteråt då det blev lite kvällsmat, fläskfilé i chilitäcke med grönsaker :) mums!!

Och nu sitter jag här, ska kolla på lite film nu och sen gå och lägg mig, imorgon väntar en träningsrikdag :) löpning och styrkepass, wiie ! sen blir det klippning a la pörnill på kvällen hos henne! (Hjälp måste färga utväxten på jobb imorgon med om jag hinner!) godnatt på er .. PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0