..



ganska seg dag på jobb idag, konstigt? haha nej överfint väder ju vem fan orkar sätta sig på en salong då. man vill ju njuuuuta av solen. blev en sväng i stan med lena min kollega och shopping blev det minsann, haha ovanligt? vi är typ på stan varje jävla dag, och något får¨vi alltid med oss till salongen. men det känns somatt jag vill köpa ALLT som finns, blir fan kär i allt haha :D synd att man inte har så mkt pengar bara.. tråkigt! det blev en liten runda närjag kom hem med, skit härligt väder. På med träningskläderna och ipoden i örat :)

Just fan glömde nästa mitt damputbrott idag, fyfan säger jag bara! har väntat i snart en månad för att få en jädrans telefon från teleFUCKINGnor. skjut mig typ, vem fan tror dom att jag är en blåst kines eller? HELLNO, riktigt störda människor, hade lust att skjuuta någon efter mitt besök där. Nej men den vita telefonen tar längre tid BLAAAAAAABLAAAAA, mygod alltså. nu vet jag inte när jag får den men de sa ju minst en vecka så vem vet kanske får den om tre år? IDIOTER! åhh ibland blir man bara så jävla lack, speciellt på senila idioter.
nej men så va de nu får man vänta ännu längre, vad ska man göra lixom. kommer seriöst slänga första fakturan på idioterna när jag får den..

nu blir det snart läggdags, skit trött. imorgon ska jag färga utväxten och fixa mina toppar lite så att färgen blir mer jämn..blir förmodligen en lite dejt med min älskling på kvällen imorrn den sjukligen haha ! :) isolreat sig från omvärlden! Nej godnatt på er orkar inte skitsnacka mer. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0