huvudvärk ..

vilken huvudvärk jag har just nu usch :S fick det efter jag varit ute och sprungit, kanske håller på att bli sjuk? vem vet men hoppas de går över har inte råd att vara sjuk.

gårdagen bjöd på en massa dricka, singstar och fridays :) började hemma hos grisen som fyllde 23, sara. dit kom therese och gabriella, de drack sin sårit och jag mitt vatten haha. det var trevöigt, vi sjöng en massa singstar eller rättaresagt dom. min röst är inte den vackraste. sen blev vi körda av sara bror ochhans kompis tilllimhamndär vi mötte carre som vi tog bussen med till fridays. inne på fridays bjödsdepå en massa gott, drinkar ochsnacks. eftersom jag inte drack och skulle vara duktigt så blev det alkoholfriadrinkar. men de va ju hur goda som helst! det varegentligen meningen att vi skulle dra till etasge men så blev det inte. vi stannade på fridays tills de stängde och sen stack vi till max och åt. och sen kom min kusin och hämtade oss och körde hem oss. så slutade den trevliga kvällen för att jag vs tvungen stt åka hem och sova, med tanke på att jag skujlle vakna klockan 8 idag så behövde jag de timmarna som var kvar..



bild från gårdagens sminkning, hann inte ta en bra bild. kan väl säga att jag inte fastnar så bra å bild så de fick bli denna!

idag vaknade jag tidigt för att jahg skulle jobba extra på mcd mobilia, så längesen de va men saknat var det! skitroligt, längesen man fick jobba s¨å mkt när man stod framme vid kassan :) det kan behövas lite då och då, fick ju jobba med madde och debbie :D fina små prickar det ! det blev jubb på mcd från 10-17 ett lite längre pass men pengar är det minsann. nästa vecka så ska jag ställa upp som ansiktsmålar på mcd mobilia med, så om ni vill bli ansiktsmålade så kom dit haha :d där sitter jah! (Y) nu blir det promenad med min kuzin , hon kommer nog alldeles strax. får hoppas att huvudvärken går över och så, jag ska iaf ha vintejackan på.. inget snack om saken!! nu ska jag kila, ha en fortsatt trevlig söndagskväll.. PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0