iphone


( en bild från våra mcd tider :) )

nu har jag inte skrivit på två dagar, har inte haft tid eller orkat. men ska gottgöra det idag då :) har inte hänt så mycket de senaste dagarna. i måndags var jagförst och träna med min älskade och sen träffa jag linnea :D mkt trevligt, vi pratade åt och mös :) gamla tider som ska återskapas eller vad man säger.. igår så va det en massa jobb och egentligen träning men så blev det inte, var för trött och jag brukar ändå kunna gå men jag kände att nej jag var utmattad och det gick inte istället blev det fotboll på kvällen vid lorensborg tsm med mcd folket :) trevligt, är inte så intresserad men de var ett trevligt sällskap ;)

ja vad har hänt idag då ? inget särskilt om inte jobb då haha.. jävligt seg dag på jobb måste jag säga.. men alla är väl panka? eller vad är det som h'nder.. lungt för alla på jobb och det är lite ovanligt. men får hoppas att det börja komma lite folk snart :) hade lämnat min cykel i stan så passade på att cykla hem den idag eftersom det slutat regna när jag kom hem, sen blev det snabbt på med löparskorna och ut för en lång runda.. berhövde ta igen för igår och lite tänketid..skönt men de började blåsa och regna mitt i allt, men vafan lika bra fortsätta springa när jag väl börjar inte så att det ösregna direkt. men sen slutade och det var skönt. nu har jag käkat middag och ska väl gå och kolla på film med mamma.. fick min iphone igår med, tror ni att jag var glad? eh JA!! haha så mycket klydd jag haft med de telefuckingnor alltså! usch.. men nu ör den här och den är min :) hihi nu väntas bara på några coola skal från min kollegas pojkvän så jag kan pimpa till den lite. har inte orkar sminka mig de senaste dagarna så inga fina bilder :( men ska bli bättre på det .. hmm kmom på att jag måste skriva ett cv med, ska söka lite extra jobb på ngra ställen ! .. det BEHÖVS .. måste spara till mitt nästa projekt (a)

va skönt det va att skriva av sig lite, mår lite bättre nu med. var sjukt irriterad innan, att vissa personer inte kan växa upp lixom? ja jag menar just dig typ fatta de? i början brydde jag mig inte för att jag trodde du förstod men fan du väljer själv den vägen och tvinga mig inte göra saker jag inte vill göra.. men va ska ajg göra du är omogen och så är det hoppas du förstår det och kan växa upp. men vad säger man SHIT happens eller? .. ha ett jädra bra liv du ;) hoppas lögnerna håller med så ..

nej nu blirre film .. PUSSSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0