kylliiing på fredag :)

kyckling blir det inte, eller mjo det blev ju det till lunch; kycklingsallad på bagericaféet :) mums! haha har nog testat alla sallader som finns i malmöstad! denna freda har börjat väldigt segt eller ja, ville knappt upp ur sängen i morse. kollade på film till två inatt haha inte så smart nej! seg dag på jobbet, hade inte så mycket att göra så jag hälsade på där jag praktiserad i gymnasiet, älskar dem :) de va bra tider då, det är de nu med, finns inga bättre handledare! En utav mina handledare födde en son för fem månader sen, Lex heter han skiiiit söt! det är min framtida man, haha han är min. vi satt och pratade lite bara, gamla tider osv, mycket trevligt :) sen körde de hem mig så jag slapp ta bussen. det blev ingen cykel idag för att min bror hade tagit min cykel så de fick bli bussen haha..

kom hem för en stund sen, hade fått en massa brev och ett utav breven var ett AVI från HM. jag ovh älsklingen har ju beställt därifrån :D typ ett år sen? haha men vissa saker fanns inte på lager så ja det var därför. FÖRSTÅELSE! just nu gör jag inget, får se vad som händer senare. inget planerat än men det dyker väl upp något roligt :) ingen sprit iallafall,  det nya livet har börjat haha ;) skumt? hmm JA! jag var ju alkobarn för ett tag sen eller ja för typ en vecka sen :P men nu ska det bli ändring! uppdaterar senare ifall det inte händer något skit spännande, men troligtvis inte! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0