lööööördag

det är lördag idag och då betyder det att de är ALL IN , haha nej men det kommer bli super ikvälll sen blir det lite mindre drickande ett tag för min del :) haha positivt eller negativt? får vi väl se ..

Vi hade avslutning på sminkskolan igår, sista dagen ever.. Usch så hemskt det var kommer sakna alla :( Vi fick våra diplom och betyg, nu är vi DIPLOMERADE makeup artister och det är så sjukt. Jag älskar det, älskar mitt liv hur ska man uttrycka det utan att överdriva? Allt runt omkring är så bra just nu, det enda tråkiga är att skolan är slut :( Men vi ska ha en massa reunions! Vi åt smörgåstårta som min älskade mor hade gjort och cirronpajer från "booooolangeriiiiiiiieee" sjukt gott! Tråkigt att Heidi, Aimee och Therese inte kunde komma, men vi tänkte på er<3




Makeup artisterna, Therese fattas ..

nej nu ska jag bege mig till bussen och åka till min lilla älskling :)
här är en bild på kvällens sminkning. .




nu ska jag pysa! VI HÖÖÖÖRS . PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0