nyvaken?

Trodde aldrig att jag kunde sova så här länge.. Jag vaknade upp vid kanske nio och gick in till mina brorodr rum och la mig där istället konstigt nog fråga mig inte varför och där sov jasg till klockan två typ. Fan vad jag måste varit trött, usch nu känner jag ni bara seg, sovit för länge tror ajg. Men jag kommer i allafall vara utvilad och på topp när jag ska jobba imorgon. SKa nog dra mig till körskolan och boka in allt med så jag får det överstökat!

Åt frukost/lunch/mellanmål kalla det vad ni vill när jag vaknade, nu har jag vilat en stund och funderar på om jag ska ut och ta en snabb runda. Det är ju skönt att springa, en uppvärmning inför kvällens pass på gymmet med frugan! Tror det blir så va, måste få lite frisk luft .. skriver mer senare. PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0