nyvecka








Ojoj längesen jag skrev nu mycket dåligt.. haha jag är typ den segaste människan! vadf har hänt på sistonde ? njae inget speciellt, mycket jobb och lite plugg där emellan :) senhar man träffat lite fina ungar. Man har ju mer tid nu när man inte har skola längre.. har blivit kär i två saker med, min telefon och lila lex ! han är så underbar och fin alltså. Ska gifta mig med honom, haha han är typ 6 månader nu  :D men lungt snart är ha byxmyndig då ör det inte olagligt haha ! ;)

Helgen har varit spännande, lördagen var helt kalas alltså! längesen jag hade så roligt faktiskt.. kanske för att man fick komma till lite andra ställen än vanligt? vad vet jag men mina älskade mcd peeps är finast <3 det blev en del DRICKA och dans haha .. men roligt som fan! och jag har åter igen konstaterat att jag SUGER fett på bowling.. så vill ni vinna så ring mig för jag loosar ändå.
Dagen efter blev det liggandes en del i sängen och illamående va jag ett tag, men sen fick jag finmig gå upp, skulle träffa tuuusss :) där klippte jag martin med, mkt trevligt. Det blev en massa pizza,glass och mysss <3

denna dag började lite halvt segt .. vaknade av att jag ahde fett ont i mitt pekfinger. tydligen har jag brytit nageln mitt itu och gaqnska lång in med, hur fan ajg lyckats med det vet jag inte! .. blev stressigt till jobb eftersom mina älskade föräldrar helt oltsligt bad mig gå ner och sortera min tvätt för att de skulle tvätta? typ fem minuter innan jag skulle till jobb.. :S jaja det gick väl. träffa upp meikei för en cykeltur till jobb, hon skulle färgas och klippas så vi hade sällskap dit. hennes hår blev sjukt fint :) kortare men finare ;) .. sen fick jag ett mess om att mina glasögon kommit så jag åkte och hämtade dom, beställde två par till med :) haha så jag är den nya glaögonirmen, jadåå! känner mig blind utan dem nu. får se om jag skaffa linser eller vad jag gör. åkte in en snabb sväng till makeup store och hälsade på bellax2 med :) åhh vad jag saknar skolan! usch hemskt alltså ..
sen blev de tillbakx till jobb och lite mat fick jag i mig, därefter blev de cykeln hem .. och nu sitter jag här efter lite ärenden :) ska snart in i duschem och ringa min kusin efter det! fixade mina naglar idag med, fan dom va ju skit skabbiga! .. nej nu blir det maoooood :) ha en trevlig kväll! PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Meikei

Sorry babe för att det inte blev något imorgon!!! I'll make it up to you! <3

2010-04-27 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0