ojoj

nu är de illa, varit dålig  på att uppdatera haha :d så blir det när man är upptagen.. idag har de varit en lång dag på jubb, ganska mkt att göra men roligt :) tänkte gå och springa en stund innan jag skulle till gymmet med älsk och pätti men så blir det dock inte, de spöregnar fan ute :/ sorgligt lite ångest nu men men får ta igen det senare.

Imorgon är det diplomdag i skolan och förmodligen kanske en sista gång vi alla samlas :( ännu mer sorgligt faktiskt, usch saknar att kunna vakna varje morgon och gå osminkad till skolan. Jag får klara migm mådte vara stark ;D Är lite smånervös inför imorgon, man vet ju inte hur det har gått, hoppas det har gått bra nu annars blir jag lite ledsen. Det blir förmodligen en liten lunch efter diplomen med :) mycket trevligt! Sen blir de jobb för hel slanten, ganska mycket  imorgon eftersom det är fredag. Alla vill väl vara fina då förmodar jag :P Sen får vi se vad kvällen tar mig :D kanske hinner uppdatera lite snabbt, ska försöka ta med mig dtorn till jobb.




min sminkning i tisdags :D nu ska jag kila och få i mig lite maod innan träningen ! PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0