schleten !

galen natt igår alltså.. haha de blev slagt med tjejerna :) Mycket trevligt.. det blev en del dansande till den fina musiken. fast jag och frugan blev hungriga mitt i allt så vi stack och käka vid två. Det var meningen att vi skulle möta upp alla efter slagt men så belv det inte, vissa hade redan åkt hem till patti där det skulle efterfestas. Så jag och frugan tog taxin till patti. Ja och där hände det en del grejer, gick och la mig typ i kanske en kvart vid typ fyra tiden? Men blev väckt, så jag sov väl inte förrän klockan sex sen och vaknade vid åtta för att jag och frugan skulle dra. Kan väl bara sammanfatta det hela med ordet galet.. men jävligt ROLIGT :)

idag har jag i princip sovit bort hela dagen, var hemma vid tio och då somnade jag och vaknade vid två. Sen åt jag lite och pratade med min älskade kusin, fast det gjorde jag inte så länge för att jag blev för trött och var tvungen att sova igen? HAHA så nu så har jag sovit till sju och varit vaken en timme. tror faktiskt att jag ska göra något vettigt åt dagen men vad vet jag inte. Tänkte dra ut och springa men de orkar jag inte, jag sprang igår morse så det får räcka, lite vila måste jag ha.. får ta ett morgonpass imorgon istället :) Pratade med sara innan och vi fundera på att sola så det kanske blir min vettiga sak jag gör idag? sjukt men sant.. Usch nej nu ska jag kolla på lite tv och dricka te, hoppas ni får en trevlig söndagskväll :)

(och du äcklar mig fortfarande, en sak ska du veta! Jag är inte ens ELAK när jag säger att jag vill att du ska , för då är jag fan snäll. Om du bara visste hur mycket jag HATAR dig och jag hoppas att det kommer fram någon dag och att du får reda på hur jävla vidrig du är och så LÅGT som du sjunkit. HAHA skrattretande !)

De va det hela haha peaaace & PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0