städarn .

blev en sen kväll hos pörnill igår så hann inte uppdatera eller orkade tybvärr inte. Mötte henne på jobbet sen stack vvi till malmborg och handlade lite maod inför kvällen :) det blev kebabkött med en god sallad, mummaaa :) haha sen käkade jag en massa annat skit typ ångest! Hård träning dagen efter då alltså idag..

Dagen har vairt helt ok, skit fint väder så bestämde mig för att inviga cykeln. Så det blir cykeln till jubb nu hädanefter, sparsr både på tid och busspengar haha! Måste tänka på ekonomin nu haha .. 8-) . hann med att sola när jag kom till jobb och sen blev fixk jag träffa en del av trion, beyernnnnnn ! :) Haha vi framtidsplanerar inför london, vill åka! Hände inte så mycket på jobb idag förutom det och att jag fick en skön massage, KALASbra. Någon som är sugen vi har en grym massör på salongen.. Sen blev de hemfärd och en lång runda, sprang i typ 45 minuter. Brukar inte springa så länge har aldrig gillat att springa men fan va det har blivit härligt att springa alltså, sjukt skönt och så kan man rensa tankarna samtidigt :) Det blev en fet middag, biff stroganoff med sallad som mamma hade förberett till mig. Sen hade jag bestämt mig för att göra någon nytta denna kväll, alltså STÄDA. Mitt rum såg fan ut som ett bombnedslag för några timmar sen. Rensade allt, alla lådor, min garderob, ALLT helt enkelt. Fixade lite med lådorna till mitt smink med, ska snart åka och köpa lite saker som jag ska bygga min lilla sminkstudio med.. Men det får vänta har inte råd eller tid för det just nu. Man har ju andra saker man prioritear som att SHOPPA :D hahahaa! Nej men måste hitta tid för att åka till IkeA ELLER iLVA .. Ja jag har iaf kommit på att jag inte är någon städgud, det är inte roligt och det tar en jävla tid. Började vid typ åtta och blev klar för en halvtimme sen, sjukt.. Men det blev typ 5 soppåsar fulla med skräp.. HELT sjukt stt jag lyckats samla ihop så mkt skit och handlat så mkt onödiga kl'der :S:S 3 av påsarna var ju kläder haha! Men nu ska jag kolla på en film så att jag kan somna :P godnatt på er! PUSSSSSS


Före


Efter




Sminkspacet just nu ..



älskar mina skuggorrr och alllt med makeupstore haha :) det är min STORA kärlek! <3

brukar inte ha så stökigt men har varit så jvla lat den senaste veckan på att hålla ordning i rummet så det slutade så men nu är det fint igen :) Nu ska jag kolla på en film så att jag kan somna :P godnatt på er! PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Sara B

HAHA! Det är ju så man är van att se ditt rum, peggie :D Nu är det ju alldeles för rent! Me not liek :(

2010-04-15 @ 09:25:46
Postat av: Anonym

Shieet vilken make over ;P

2010-04-15 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0