sunthdag

jahapp ännu en söndag idag då, lika seg dag som vanligt.. gårdagen bjöds det på en massa god mat och jävligt sjuka och roliga lekar.. -jag är cp elak innerst inne för er som jänner mig och inte vet :) HAHA! Efter det blev jag körd till Pattiisfiiis där älskling och Tara var, sen kom Cathe, anna, nina och danni med. Trevligt hade vi , de satt och drack och jag joinade snacket :) Sen skulle vi egentligen till Crown, men det gick inte så vbra haha så det blev Ice och KB av alla ställen ja ni såg rätt, KB .. Inte där jag brukar hänga precis men jag stack när de skulle till KB. Tog bussen hem och hade ett långt samtal med meikei innan läggdags. Och nu sitter jag här, seg som fan och har skit tråkigt. Skulle egentligen ut och springa men hallå kolla vädret, skit äckligt ju.. Kanske blir bättre senare, får hoppas på det.

Annars har jag inte gjort så mycket sen jag vaknade. Har hunnit med att käka och sen städa.. och nu har jag slut på ideér vet ine vad jag ska göra.. Men kommer väl på något snart. Nej nu blir det en dusch för mig känner ju mig sjukt skabbig just nu. skriver mer senare, om jag lyckats hitta på något.. PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0