update..

en uppdatering från denna fina söndag då, sjukt seg dag som jag inte trodde skulle leda till något. Degade i sängen tills typ halv fyra då jag bestämde mig för att gå ut och springa. De hade ju slutata regna så tänkte passa på. Senare på kvällen träffade jag min fruga :) Vi åkte till MAXI toftanöääss för att vi skulle ragga ;) Haha nej vi skulle inhandla vår fettomat införkvällen. En massa snacks och dippa plus lite till, när vi krängt hälften av det så åkte vi till Denice och Madde där vi pratade en massa och fick lite skrattattacker emellanåt. Tur att jag fick något gjort under söndagen, och att jag fick träffa min fru.

Nu blir det en film och förmodligen kommer jag väl somna innan filmen är slut haha! Så trött som jag är just nu usch ,.. Skönt att inte behöva vakna tidigt imorgon iheller, ledig då med !

Lägger upp en bild på min naturliga sminkning idag med..



Allt är från Make Up Store om jag inte nämner något annat..

Bas
- Fuktkräm
- Matt Foundation Olive/Sand
- Compact Powder Latte

Kinder
- Rouge: Wonderblush Goddess
- Shading: Bronzing Powder Tan
- Highlight: MS Satin

Läppar
- Läppenna Soft
- Lipgloss Spy

nu blir det sova! GODNATT ! PUSSSSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0