woooöööördd

åh vad härleeet väder de är ute just nu :) dagen örjade lite halvt sådär ju. jag tog taxi till jobb? hur normalt är de när man är typ snuspank.. usch men trodde jag hade kund tio så de blev lite stressat på morgonen eftersom jag va ute och sprang och sen började det att regna. Skulle egentligen cykla så hade ju planerat tiden efter det, men men skit samma de gick ändå, 50 kronor :S blööööh! när jag väl kom till jobb skulle jag beställa hår till min fruga, vi ska färga hennes hår imorrn. alltså den säljaren var nog knäpp eller något.. "jag förstår inte din skånska, vill du ta det på en annan dialekt" typ whaaat? hur fan då ?.. störd :) men jag fick mitt hår beställt så det anländer förhoppningsvis imorgon. hade ganska mycket på jobb idag men hade någon längre lucka där jag sprang iväg på lite ärende.. va tvungen att inhandla lite saker till nagelbyggningen osv.. och mat blev det påvägen, sallad från CAFÉ 2000.

igår blev det fotboll med mcd gänget på en pub ute vid lorenborg, ja alltså jag är ju inte så stort fan av något av lagen eller intresserad av fotboll överhuvudtaget. följde mest med för sällskapets skull, och det var trevligt :) blev lite strul med min mat.. gjorde en specialare men ja de hade ju inte TID! HAHA säger jag bara.. nu ska jag inte beklaga mig över det. nu ska jag vara glad, de är ju valborg imorrn coh långhelg, alltså ledig lördag söndag för mig då :) skiiiiit skööönt! valborg imorrn, vad händer då? ja de blir pildammarna med alex & co sen får vi ser vart kväällen tar mig/oss :D haha vem vet vart man tar ivägen nuförtiden haha ! det ska bli trevligt de, men först jobb hela dagen till sex, usch hatar att stressa efter jobb men det löser väl sig.

jaja nu ska jag alldeles strax sticka iväg och träna med pattifis :) HÅRD träning jajamensan! måste bränna bort det man får i sig imorrn ju .. haha ! PUSSSSSSS


patttifiiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0