devil

ännu en vecka har gått snart, fredag imorgon ja! och jag är lika seg på att ppdatera.. haha men hinner ärligt talat inte. vet inte hur jag ska göra för att hinna. all tid bara flyger iväg om jag inte gör vettiga saker.. hur har denna vecka varit då, eller tills idag förstås. fortfarande helgen kvar, det bästa ju :) veckan har flytit på bra, lite och göra på jobb men fan va 0ovanligt! det kommer, blivit bättre nu idag och ganska mycket till helgen osv. har tränat en massa :) löpning och lite styrketräning i vårt lilla gym här på gården, nicenice.. har inte hunnit att åka ut till det stora gymmet :( får ta det nästa vecka. det blir väl 2 pass till denna vecka, imorgon och på söndag så beachen 2010 :) haha om jag lyckas,, tror inte det.. jobbade även på mcd igår, som jag inte gjort på typ år iaf inte på heleneholm. hoppade in och jobbade till två tsm med götetbästis alex :D sjukt roligt! påtal om alex, hon flyttar ju snart till världens bästa stad, GÖTEBORG !!! ÅHHH jag vill också, ska fixa mina cv osv så att jag kan söka jobb när jag åker upp nästa gång, får jag jobb så flyttar jag fan! vill bara bort från malmöööe city! Vi kommer sakna dig ALEXIS :D <3

idag har jag firat mamma som fylltår, ojoj hon blir ju bara äldre och äldre :P gammal tant! haha nejdå hon är lika fin fortfarande :) det blev en fet middag som jag lagade, fick hjälp av mina två brödrar med snällt. det blev ryggbiff, ungsbakade klyftpotatis och rotfrukter, sallad och en massa sås ! .. MUMS! undra hur många kilo jag har gått upp nu haha.. sen blev det tårta frpn hollandia, mkt goda.. passiontårta och hallonrta :) ovanliga tårtor som jag inte brukar beställa, så de var roligt att testa något nytt. nu har vi firat och jag sitter här vid datorn och glor och bloggar. har fägat mitt hår med , haha tröttna på det röda så det blev helsvart med en röd slinga istället :) känns mer som jag ! så kalla mig DJÄVULEN ;) fick mina gladögon idag med, de andra paret. hade egentligen beställt två par.. men jag idioten där sa att de va slut eller va hon babbla om, men kom igen jag är inte dum ? orka inte ens dra upp det häår, sjukt irriterande va det iallafallm nu får jag vänta till det kommer in nya som kan ta flera år.. men men får klara mig med dom jag har så länge .. :)

imorgon ska jag sitta sminkmodell från tio till tre, sen blir det jobb. har en klipp och sling sen ska jag nog träffa mäddy och fixa presenten tills på lördag..sen blirre fest med Sara .. blir en nykterkväll för mig eftersom att jag ska jobba på lördag, men pp lördag är det all in med min *tvilling* mäddy hos mirza :) han har ju fyllt 25 år, GRATTIS! .. och på söndag blir det nog sova?

japp nu ska jag nog gå och vila lite, upp tidigt imorrn på en morgonrunda :) skönt att springa lite och ha lite ensamtid med naturen ;) haha ! ha en trevlig kväll folket ! PUSSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0