måndag

nu är det måndag igen.. helgen har varit trevlig. först valborg i fredags, blev sjukt stressigt efter jobb men de gick haha. blv först grillning ute i pildammarna med mcde favoriterna, och syskonen westerberg :) där va vi ett tag, myckettrevlig och en massa buskbesök haha ! .. men sen blev de för kallt och vi skulle bege oss hemåt men slutade hos alex.. blev ganska sent där men de va trevligt hehe :) så en mysig valborg kan man säga ..

lördagen blev lite segare, eller ja jag va ju seg som fan. blev e runda i stan med madde, syskonen westerberg och johan, trevligt. jag och madde blev förälskad i vår TIA på mellow yellow, haha het snubbe jajamensan! det blev lite shoopping för min deltyvärr haha, jag som ska spara pengar. Men heter man Peggie Tran så är de ng inte möjlig att inte shoppa haha! .. sen blev det besök på mcd där vi skulle hälsa på alex, sen gick vi och handlade maod ochlagade tacos hos alex.. senare på kvällen efter mat och typ lite chill så blev det chillkväll hos denise :) de drack men jag höll mig till min nya festis och ramlösa ;) gottee! älsakde frugan kom sen också :) hon körde mig hem från denice och det blev en snabb runda in på mcd för att vi var hungriga! nyttiga, hell yeaaah! :)

på söndag så hade jag och madde bestämt att vi skulle shoppa, eller rättare sat denice och madde, jag följde med som sällskap :D där slösade ma såklart pengar där med haha ! .. det ble nova, fyndbörsen och mobilia :) lång dag, man blev lite trött efter så det blev vila när man kom hem och mys på västra hamnen med favoriterna :) <3

..jobbigt läge man är i nu alltså , eller egentligen inte bara jag som tänker en massa bullshit! vågar man öppna sig , ska man låta sig själv gå in i det igen? vad ska man göra likzom, så underbart men ändå så ja.. men som "frugan säger bättre att ångra det man gjort än att ångra det man aldrig gjorde " .. jaja nu ska jag inte bli så jävla negativ , usch ha en bra måndag ! PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0